Tuolisi on erittäin kaunis!!! Taukosi ei toivon mukaan ole kovinkaan pitkä... Eipä tuo ollut minullakaan kovin pitkä... Täältä Blogistaniasta on niin kovin vaikea olla kauan pois.. Näin on näppylät!!! =O)
Satu ja Katinkainen, kiitos ja kumarrus! Aika näyttää kauanko tauolla ollaan, voipi olla että kuvausinto palaa piankin... tai sitten ei. Sitä odotellessa nautin teidän muiden otoksista! <3 Tunnelmallista syysviikonloppua!
5 kommenttia:
TAukotuolisi on ainakin kiva!
Kiitos Violet! Tuoli on kiva katsella mutta ei niin mukava istuskella joten saas nyt nähdä kauanko pidän taukoa ;)
Oikein kivan näköinen, niin tuoli kuin kuvakin! Pöh ei tässä taukoja tarvita! ;)
Tuolisi on erittäin kaunis!!!
Taukosi ei toivon mukaan ole kovinkaan pitkä...
Eipä tuo ollut minullakaan kovin pitkä...
Täältä Blogistaniasta on niin kovin vaikea olla kauan pois..
Näin on näppylät!!!
=O)
Satu ja Katinkainen, kiitos ja kumarrus! Aika näyttää kauanko tauolla ollaan, voipi olla että kuvausinto palaa piankin... tai sitten ei.
Sitä odotellessa nautin teidän muiden otoksista! <3 Tunnelmallista syysviikonloppua!
Lähetä kommentti