torstai 1. lokakuuta 2009

Tauolla


5 kommenttia:

violet kirjoitti...

TAukotuolisi on ainakin kiva!

kata kirjoitti...

Kiitos Violet! Tuoli on kiva katsella mutta ei niin mukava istuskella joten saas nyt nähdä kauanko pidän taukoa ;)

Satu kirjoitti...

Oikein kivan näköinen, niin tuoli kuin kuvakin! Pöh ei tässä taukoja tarvita! ;)

*Katinkainen* kirjoitti...

Tuolisi on erittäin kaunis!!!
Taukosi ei toivon mukaan ole kovinkaan pitkä...
Eipä tuo ollut minullakaan kovin pitkä...
Täältä Blogistaniasta on niin kovin vaikea olla kauan pois..
Näin on näppylät!!!
=O)

kata kirjoitti...

Satu ja Katinkainen, kiitos ja kumarrus! Aika näyttää kauanko tauolla ollaan, voipi olla että kuvausinto palaa piankin... tai sitten ei.
Sitä odotellessa nautin teidän muiden otoksista! <3 Tunnelmallista syysviikonloppua!