tiistai 24. marraskuuta 2009

Valohoitoa


4 kommenttia:

Tanja kirjoitti...

Muisk!

kata kirjoitti...

Kiitos Tanja, sulle sellainen myös! Ja pimenevään iltaan paljon kynttilöitä.

Satu kirjoitti...

Ooh ihana valoisa tunnelma!

*Katinkainen* kirjoitti...

Ihanat tonttuset joulukuun ekassa!!<3<3<3
Kommenttilootaa vain etsiskelin....
Piti laittaman sinulle sitä sähköisen postin osoitetta jo aika päiviä sitten ja nyt sitten jälkijunassa se tulee,jota voin vastaanottaa sen piparireseptin:
suljettusuukoin(at)gmail.com
KIITOS jo etukäteen!!
Mukavaista joulun odotusta teidän konkkaronkalle!!!=O)