Ihanat tonttuset joulukuun ekassa!!<3<3<3 Kommenttilootaa vain etsiskelin.... Piti laittaman sinulle sitä sähköisen postin osoitetta jo aika päiviä sitten ja nyt sitten jälkijunassa se tulee,jota voin vastaanottaa sen piparireseptin: suljettusuukoin(at)gmail.com KIITOS jo etukäteen!! Mukavaista joulun odotusta teidän konkkaronkalle!!!=O)
4 kommenttia:
Muisk!
Kiitos Tanja, sulle sellainen myös! Ja pimenevään iltaan paljon kynttilöitä.
Ooh ihana valoisa tunnelma!
Ihanat tonttuset joulukuun ekassa!!<3<3<3
Kommenttilootaa vain etsiskelin....
Piti laittaman sinulle sitä sähköisen postin osoitetta jo aika päiviä sitten ja nyt sitten jälkijunassa se tulee,jota voin vastaanottaa sen piparireseptin:
suljettusuukoin(at)gmail.com
KIITOS jo etukäteen!!
Mukavaista joulun odotusta teidän konkkaronkalle!!!=O)
Lähetä kommentti