Nam! Noita oransseja kuluu! Ja muffinssikin maistuisi. Rakastan noita taika-astioita. Mulla on vain yksi, tuollainen iso muki, mutta valkoinen. siinä on nyt piparminttuteetä. Voi hyvin!
Kiitos samoin! Mullakin on vain 2 taikakuppia, toinen on se minikokoinen mitä käytän desilitran mittana.Vink vink!
Lähetä kommentti
2 kommenttia:
Nam! Noita oransseja kuluu! Ja muffinssikin maistuisi. Rakastan noita taika-astioita. Mulla on vain yksi, tuollainen iso muki, mutta valkoinen. siinä on nyt piparminttuteetä. Voi hyvin!
Kiitos samoin! Mullakin on vain 2 taikakuppia, toinen on se minikokoinen mitä käytän desilitran mittana.Vink vink!
Lähetä kommentti