keskiviikko 19. tammikuuta 2011


2 kommenttia:

Satu kirjoitti...

Nam! Noita oransseja kuluu! Ja muffinssikin maistuisi. Rakastan noita taika-astioita. Mulla on vain yksi, tuollainen iso muki, mutta valkoinen. siinä on nyt piparminttuteetä. Voi hyvin!

kata kirjoitti...

Kiitos samoin! Mullakin on vain 2 taikakuppia, toinen on se minikokoinen mitä käytän desilitran mittana.Vink vink!