torstai 7. kesäkuuta 2012

Ikävä

2 kommenttia:

Satu kirjoitti...

Hei Kata! Ajattelin juuri viikonloppuna, että mitäköhän sinulle kuuluu...ja sitten huomaan, että täällähän on päivityksiä! Ihanaa!

Niin kaunis tuo ylin kuva ja haikea tunnelma tässä koko postissa...

Kauniita kesäpäiviä, hyvää vointia, aurinkoa!

kata kirjoitti...

Kiitos Satu kun kävit! Nyt vasta saan vastatuksi...on niin kova ikävä tuota kultaista keltaista koiraani, että laitan vielä muutaman muiston, joita onneksi riittää. Auringonsäteitä sinulle myös <3