perjantai 1. helmikuuta 2013

Perjantaipulla

2 kommenttia:

Maare kirjoitti...

Mmm...ihania :) pullat ja kuvat <3

Satu kirjoitti...

Oi ihania kuvasarjoja täällä! Ja pullaa :) Meilläkin pojan synttäriaamiaisella niitä, mutta ihan pakastepullaversioita ja niistäkin onnistuin polttamaan suurimman osan :D näppärä äityli täällä.

Kaunis valopäivä on ollut, ihan helmikuu :) Hyvää valoa sinne sinulle!