Oi ihania kuvasarjoja täällä! Ja pullaa :) Meilläkin pojan synttäriaamiaisella niitä, mutta ihan pakastepullaversioita ja niistäkin onnistuin polttamaan suurimman osan :D näppärä äityli täällä.
Kaunis valopäivä on ollut, ihan helmikuu :) Hyvää valoa sinne sinulle!
2 kommenttia:
Mmm...ihania :) pullat ja kuvat <3
Oi ihania kuvasarjoja täällä! Ja pullaa :) Meilläkin pojan synttäriaamiaisella niitä, mutta ihan pakastepullaversioita ja niistäkin onnistuin polttamaan suurimman osan :D näppärä äityli täällä.
Kaunis valopäivä on ollut, ihan helmikuu :) Hyvää valoa sinne sinulle!
Lähetä kommentti