lauantai 2. maaliskuuta 2013

Auringonpaistetta aamuun




3 kommenttia:

Rva Pioni kirjoitti...

Onne argipäeväks,
yllätys odottaa,
kurkkaa blogiini.

Satu kirjoitti...

Ihana aurinko! Aamussa oli valo ja nyt illassa tuisku. Ei haittaa, väitän, että aurnko ja valo ovat jo vahvempia kuin mikään tuisku ikinä!

kata kirjoitti...

Rva Pioni, iSO kiitos ihanasta yllätyksestäsi!
Nyt odotan postipoikaa jännityksellä.

Satu, kiitos, meinasi jo usko loppua kun katselin tuota myrskyä tuolla ikkunan takana.Onneksi appelsiinit maistuu kesälle...