Onne argipäeväks,yllätys odottaa,kurkkaa blogiini.
Ihana aurinko! Aamussa oli valo ja nyt illassa tuisku. Ei haittaa, väitän, että aurnko ja valo ovat jo vahvempia kuin mikään tuisku ikinä!
Rva Pioni, iSO kiitos ihanasta yllätyksestäsi!Nyt odotan postipoikaa jännityksellä.Satu, kiitos, meinasi jo usko loppua kun katselin tuota myrskyä tuolla ikkunan takana.Onneksi appelsiinit maistuu kesälle...
Lähetä kommentti
3 kommenttia:
Onne argipäeväks,
yllätys odottaa,
kurkkaa blogiini.
Ihana aurinko! Aamussa oli valo ja nyt illassa tuisku. Ei haittaa, väitän, että aurnko ja valo ovat jo vahvempia kuin mikään tuisku ikinä!
Rva Pioni, iSO kiitos ihanasta yllätyksestäsi!
Nyt odotan postipoikaa jännityksellä.
Satu, kiitos, meinasi jo usko loppua kun katselin tuota myrskyä tuolla ikkunan takana.Onneksi appelsiinit maistuu kesälle...
Lähetä kommentti