torstai 24. kesäkuuta 2010

Poutapilviä

4 kommenttia:

Marie Elisabeth kirjoitti...

Upeata kesän tunnelmaa kuvassasi ! Oikein ihanaa keskikesän juhlaa sinulle Kata :)

kata kirjoitti...

Kiitos samoin, Marie! Tänään aamulla vähän pilvisempää, mutta mökille suuntaamme, kassissa uudet perunat ja sillipurkki ja jälkiruoaksi marjapiirakkaa, eipä kesällä paljon muuta tarvita!

Satu kirjoitti...

Ihanaa, lempeää juhannusta Kata!

kata kirjoitti...

Kiitos Satu, samoin sinulle! Vielä hetki kotona ja sitten menoksi :)
Ja just katoimme säätiedotusta ja ihan hyvältä näyttää!