Upeata kesän tunnelmaa kuvassasi ! Oikein ihanaa keskikesän juhlaa sinulle Kata :)
Kiitos samoin, Marie! Tänään aamulla vähän pilvisempää, mutta mökille suuntaamme, kassissa uudet perunat ja sillipurkki ja jälkiruoaksi marjapiirakkaa, eipä kesällä paljon muuta tarvita!
Ihanaa, lempeää juhannusta Kata!
Kiitos Satu, samoin sinulle! Vielä hetki kotona ja sitten menoksi :)Ja just katoimme säätiedotusta ja ihan hyvältä näyttää!
Lähetä kommentti
4 kommenttia:
Upeata kesän tunnelmaa kuvassasi ! Oikein ihanaa keskikesän juhlaa sinulle Kata :)
Kiitos samoin, Marie! Tänään aamulla vähän pilvisempää, mutta mökille suuntaamme, kassissa uudet perunat ja sillipurkki ja jälkiruoaksi marjapiirakkaa, eipä kesällä paljon muuta tarvita!
Ihanaa, lempeää juhannusta Kata!
Kiitos Satu, samoin sinulle! Vielä hetki kotona ja sitten menoksi :)
Ja just katoimme säätiedotusta ja ihan hyvältä näyttää!
Lähetä kommentti