WaU!!
Hei! :) Täällä minä myöhään yöllä! Ihana kuva ja sitten tuolla alla nuo lasit ovat kauniit! Huumaavaa kesäkuuta sinulle!
Matilda ja Satu, kiitos :) Kesällä tulee niin harvoin päiviteltyä tänne mitään... Olen käynyt aina välillä kyllä katsomassa teidän blogeja, vaikka olenkin ollut tuppisuuna siellä kun aina on mukamas kiiru ulos :) Kesäterkut!!
Mikä ihana maisema!!
Lähetä kommentti
4 kommenttia:
WaU!!
Hei! :) Täällä minä myöhään yöllä! Ihana kuva ja sitten tuolla alla nuo lasit ovat kauniit! Huumaavaa kesäkuuta sinulle!
Matilda ja Satu, kiitos :) Kesällä tulee niin harvoin päiviteltyä tänne mitään... Olen käynyt aina välillä kyllä katsomassa teidän blogeja, vaikka olenkin ollut tuppisuuna siellä kun aina on mukamas kiiru ulos :) Kesäterkut!!
Mikä ihana maisema!!
Lähetä kommentti