keskiviikko 2. kesäkuuta 2010

Aikaisin aamulla

4 kommenttia:

Minna kirjoitti...

WaU!!

Satu kirjoitti...

Hei! :) Täällä minä myöhään yöllä! Ihana kuva ja sitten tuolla alla nuo lasit ovat kauniit! Huumaavaa kesäkuuta sinulle!

kata kirjoitti...

Matilda ja Satu, kiitos :) Kesällä tulee niin harvoin päiviteltyä tänne mitään... Olen käynyt aina välillä kyllä katsomassa teidän blogeja, vaikka olenkin ollut tuppisuuna siellä kun aina on mukamas kiiru ulos :) Kesäterkut!!

Kotivalo kirjoitti...

Mikä ihana maisema!!