Njamm, onkos teillä ollut juhlat? Herkkuja ainakin kaikilla! :)
Noilla ylimmän kuvan kaveruksilla on juhlat kaksi kertaa päivässä eli ruoka-aika on maailman kaunein sana :) vaikka tarjolla onkin aina sitä samaa !!
Lähetä kommentti
2 kommenttia:
Njamm, onkos teillä ollut juhlat? Herkkuja ainakin kaikilla! :)
Noilla ylimmän kuvan kaveruksilla on juhlat kaksi kertaa päivässä eli ruoka-aika on maailman kaunein sana :) vaikka tarjolla onkin aina sitä samaa !!
Lähetä kommentti