Katselin juuri tänään keittiönikkunasta kellarin kupeessa supisevaisia sinivuokkosia.. Sieviä ovat~ei voi muuta sanoa!!! Valkovuokkosia on muutama lähdettävä keräämään maljakonkin ilahdutukseksi!!! Vihreyttä odotellaan jo kovasti keltaisen talon pihapiirissä.. Josko ensi viikko toisi viimein kesän peremmälle!? Josko ensi viikko antaisi luvan vihreyden tulla kylään!? Sitä on jo niin kaivattu!!! Voi hyvin sinä siellä!!!=O)
4 kommenttia:
Tuollaisessa sinivuokkometsässä ei oikein meinaa raskia edes kävellä, kun aina joku kaunotar tallaantuu.♥
Niin just, Anskukka! Pitää vaan seisoo ja hengittää tuota sinistä väriä, ihan hiljaa...
Katselin juuri tänään keittiönikkunasta kellarin kupeessa supisevaisia sinivuokkosia..
Sieviä ovat~ei voi muuta sanoa!!!
Valkovuokkosia on muutama lähdettävä keräämään
maljakonkin ilahdutukseksi!!!
Vihreyttä odotellaan jo kovasti keltaisen talon pihapiirissä..
Josko ensi viikko toisi viimein kesän peremmälle!?
Josko ensi viikko antaisi luvan vihreyden tulla kylään!?
Sitä on jo niin kaivattu!!!
Voi hyvin sinä siellä!!!=O)
Katinkainen, kiva kuulla sinusta!!
Suloista äitienpäivää sinne keltaiseen taloon toivotellaan toisesta keltaisesta talosta!
Lähetä kommentti