Sinulla on todella kaunis koti, ihania yksityiskohtia täynnä!
Voi kiitos Anskukka, täytyy kyllä tunnustaa että kaikkia yksityiskohtia ei näy kuvissa, kuten täysinäistä tiskipöytää, pyykkikasoja, koirankarvapölypalloja... pitäis kai joskus kuvata niitäkin :D
Ne tekevät kodista kodin, erotuksena museosta. :)
Lähetä kommentti
3 kommenttia:
Sinulla on todella kaunis koti, ihania yksityiskohtia täynnä!
Voi kiitos Anskukka, täytyy kyllä tunnustaa että kaikkia yksityiskohtia ei näy kuvissa, kuten täysinäistä tiskipöytää, pyykkikasoja, koirankarvapölypalloja... pitäis kai joskus kuvata niitäkin :D
Ne tekevät kodista kodin, erotuksena museosta. :)
Lähetä kommentti