tiistai 27. huhtikuuta 2010


3 kommenttia:

Liekki kirjoitti...

Sinulla on todella kaunis koti, ihania yksityiskohtia täynnä!

kata kirjoitti...

Voi kiitos Anskukka, täytyy kyllä tunnustaa että kaikkia yksityiskohtia ei näy kuvissa, kuten täysinäistä tiskipöytää, pyykkikasoja, koirankarvapölypalloja... pitäis kai joskus kuvata niitäkin :D

Liekki kirjoitti...

Ne tekevät kodista kodin, erotuksena museosta. :)