On ihanii sinisii! Tuo ylin kuva on niin raikas ja lupaava!
:)
Alimman kuvan varjo on sympaattinen. Mukavaa valoa ja ohikiitäviä hetkiä kuvissa.
Kiitos Taru, tänään tuota valoa ei olekaan näkynyt. Meillä sataa vettä, mistä olen kyllä onnellinen kun vie siitepölyjä mennessään!
Lähetä kommentti
4 kommenttia:
On ihanii sinisii! Tuo ylin kuva on niin raikas ja lupaava!
:)
Alimman kuvan varjo on sympaattinen. Mukavaa valoa ja ohikiitäviä hetkiä kuvissa.
Kiitos Taru, tänään tuota valoa ei olekaan näkynyt. Meillä sataa vettä, mistä olen kyllä onnellinen kun vie siitepölyjä mennessään!
Lähetä kommentti