tiistai 20. huhtikuuta 2010

Sinisii


4 kommenttia:

Satu kirjoitti...

On ihanii sinisii! Tuo ylin kuva on niin raikas ja lupaava!

kata kirjoitti...

:)

pilvikki kirjoitti...

Alimman kuvan varjo on sympaattinen. Mukavaa valoa ja ohikiitäviä hetkiä kuvissa.

kata kirjoitti...

Kiitos Taru, tänään tuota valoa ei olekaan näkynyt. Meillä sataa vettä, mistä olen kyllä onnellinen kun vie siitepölyjä mennessään!