torstai 8. huhtikuuta 2010

Uusia ajatuksia...


...ja uusia kuvakulmia?

8 kommenttia:

Liekki kirjoitti...

Kevät saa ihmisenkin uudistumaan. :)

Koiruli on niin hienosti sävy sävyyn, sisustuksen kanssa!

pilvikki kirjoitti...

Uudet kuvakulmat virkistävät ja näkemykset : )

kata kirjoitti...

Anskukka ja Taru, mietin koko ajan mitä ne uudet jutut olisivat...
niin ja sängynpeiton väri on tosiaan sävytetty koiran kanssa samoihin, mutta toinen koirani on musta joten... :)siistiä meillä ei ole koskaan!

kata kirjoitti...

Anskukka ja Taru, mietin koko ajan mitä ne uudet jutut olisivat...
niin ja sängynpeiton väri on tosiaan sävytetty koiran kanssa samoihin, mutta toinen koirani on musta joten... :)siistiä meillä ei ole koskaan!

Satu kirjoitti...

Ihana kuva ja kauniin näköinen koti! Uutta mielessä näin keväällä, kaipaa jotain pirteää vaihtelua! Kyllä minusta siistiltä näyttää! nimim. näkisistpä miltä täällä näyttää :)

kata kirjoitti...

Kiitos Satu! Kuva taitaa hämätä, oikeesti tää huusholli on aivan täynnä karvaa ja kurasia tassunjälkiä... mutta sitä saa mitä tilaa;)

Anonyymi kirjoitti...

Ekan kerran täällä; kauniita asioita ja ihanan askeettista. silmä lepää.

kata kirjoitti...

Liivia, kiva kun tulit. Ja ihanaa jos kuvistani saa askeettisen vaikutelman kun totuus täällä on jotain hyrskynmyrskyn ja sekamelskan väliltä! Ainakin taas tänään.