Anskukka ja Taru, mietin koko ajan mitä ne uudet jutut olisivat... niin ja sängynpeiton väri on tosiaan sävytetty koiran kanssa samoihin, mutta toinen koirani on musta joten... :)siistiä meillä ei ole koskaan!
Anskukka ja Taru, mietin koko ajan mitä ne uudet jutut olisivat... niin ja sängynpeiton väri on tosiaan sävytetty koiran kanssa samoihin, mutta toinen koirani on musta joten... :)siistiä meillä ei ole koskaan!
Ihana kuva ja kauniin näköinen koti! Uutta mielessä näin keväällä, kaipaa jotain pirteää vaihtelua! Kyllä minusta siistiltä näyttää! nimim. näkisistpä miltä täällä näyttää :)
Liivia, kiva kun tulit. Ja ihanaa jos kuvistani saa askeettisen vaikutelman kun totuus täällä on jotain hyrskynmyrskyn ja sekamelskan väliltä! Ainakin taas tänään.
8 kommenttia:
Kevät saa ihmisenkin uudistumaan. :)
Koiruli on niin hienosti sävy sävyyn, sisustuksen kanssa!
Uudet kuvakulmat virkistävät ja näkemykset : )
Anskukka ja Taru, mietin koko ajan mitä ne uudet jutut olisivat...
niin ja sängynpeiton väri on tosiaan sävytetty koiran kanssa samoihin, mutta toinen koirani on musta joten... :)siistiä meillä ei ole koskaan!
Anskukka ja Taru, mietin koko ajan mitä ne uudet jutut olisivat...
niin ja sängynpeiton väri on tosiaan sävytetty koiran kanssa samoihin, mutta toinen koirani on musta joten... :)siistiä meillä ei ole koskaan!
Ihana kuva ja kauniin näköinen koti! Uutta mielessä näin keväällä, kaipaa jotain pirteää vaihtelua! Kyllä minusta siistiltä näyttää! nimim. näkisistpä miltä täällä näyttää :)
Kiitos Satu! Kuva taitaa hämätä, oikeesti tää huusholli on aivan täynnä karvaa ja kurasia tassunjälkiä... mutta sitä saa mitä tilaa;)
Ekan kerran täällä; kauniita asioita ja ihanan askeettista. silmä lepää.
Liivia, kiva kun tulit. Ja ihanaa jos kuvistani saa askeettisen vaikutelman kun totuus täällä on jotain hyrskynmyrskyn ja sekamelskan väliltä! Ainakin taas tänään.
Lähetä kommentti