Näin yhdessä blogissa kun tuommoisesta vanhasta suppilosta oli tehty nurinperin laittamalla kukkamaljakko. Nyt nään sieluni silmin kun sun suppilosta törröttää tuommoinen hieno helmililja ^^.
Sielukkaita vanhoja tavaroita sulla siellä. Kirjapinon päällimmäisen kirjan omistan itsekin, kummitädin peruja ja siellä on oveliakin ohjeita menneiltä ajoilta.
Huomenta Taru! Mun kirja on isoäidiltäni peritty, ja sivujenvälit on täynnä käsinkirjoitettuja reseptejä. Jotenkin sääli että nykyään ruokaohjeetkin on monesti vaan koneella...
8 kommenttia:
Näin yhdessä blogissa kun tuommoisesta vanhasta suppilosta oli tehty nurinperin laittamalla kukkamaljakko. Nyt nään sieluni silmin kun sun suppilosta törröttää tuommoinen hieno helmililja ^^.
Tuuluska, ihana vinkki! Lisäsin siis yhden kuvan tuohon ylös :)
Sielukkaita vanhoja tavaroita sulla siellä.
Kirjapinon päällimmäisen kirjan omistan itsekin, kummitädin peruja ja siellä on oveliakin ohjeita menneiltä ajoilta.
Huomenta Taru! Mun kirja on isoäidiltäni peritty, ja sivujenvälit on täynnä käsinkirjoitettuja reseptejä. Jotenkin sääli että nykyään ruokaohjeetkin on monesti vaan koneella...
Oi miten ihana kuvasarja! Hurmaavaa ja ah niin rauhaisaa!
Satu, kiitos! Odotan kyllä että jo voisi kuvata ulkonakin jotain :)
mutta kun lupasin ettei enää lumikuvia...
Kauniita kuvia! Tunnelmaa täynnä. Ja kohta, ihan kohta alkaakin pihakausi.♥
Kiitos Anskukka. Sitä pihakautta odotan minäkin ihan valtavasti, ja niitä ensimmäisiä vihreitä:)
Lähetä kommentti