tiistai 30. maaliskuuta 2010




8 kommenttia:

Tuula kirjoitti...

Näin yhdessä blogissa kun tuommoisesta vanhasta suppilosta oli tehty nurinperin laittamalla kukkamaljakko. Nyt nään sieluni silmin kun sun suppilosta törröttää tuommoinen hieno helmililja ^^.

kata kirjoitti...

Tuuluska, ihana vinkki! Lisäsin siis yhden kuvan tuohon ylös :)

pilvikki kirjoitti...

Sielukkaita vanhoja tavaroita sulla siellä.
Kirjapinon päällimmäisen kirjan omistan itsekin, kummitädin peruja ja siellä on oveliakin ohjeita menneiltä ajoilta.

kata kirjoitti...

Huomenta Taru! Mun kirja on isoäidiltäni peritty, ja sivujenvälit on täynnä käsinkirjoitettuja reseptejä. Jotenkin sääli että nykyään ruokaohjeetkin on monesti vaan koneella...

Satu kirjoitti...

Oi miten ihana kuvasarja! Hurmaavaa ja ah niin rauhaisaa!

kata kirjoitti...

Satu, kiitos! Odotan kyllä että jo voisi kuvata ulkonakin jotain :)
mutta kun lupasin ettei enää lumikuvia...

Liekki kirjoitti...

Kauniita kuvia! Tunnelmaa täynnä. Ja kohta, ihan kohta alkaakin pihakausi.♥

kata kirjoitti...

Kiitos Anskukka. Sitä pihakautta odotan minäkin ihan valtavasti, ja niitä ensimmäisiä vihreitä:)