perjantai 12. maaliskuuta 2010

2 kommenttia:

pilvikki kirjoitti...

Siistiä!
Ja parasta se iskulause seinällä.

kata kirjoitti...

Juu Taru, jälkensä se elämä jättää, niin huusholliin kuin tuonne peiliinkin ;)