Siistiä!Ja parasta se iskulause seinällä.
Juu Taru, jälkensä se elämä jättää, niin huusholliin kuin tuonne peiliinkin ;)
Lähetä kommentti
2 kommenttia:
Siistiä!
Ja parasta se iskulause seinällä.
Juu Taru, jälkensä se elämä jättää, niin huusholliin kuin tuonne peiliinkin ;)
Lähetä kommentti