Syreeninoksia?
Jep Taru, niitä nää on. Laitoin maljakkoon sunnuntaina ja nyt jo vihertää ihanasti!
Lähetä kommentti
2 kommenttia:
Syreeninoksia?
Jep Taru, niitä nää on. Laitoin maljakkoon sunnuntaina ja nyt jo vihertää ihanasti!
Lähetä kommentti