perjantai 5. maaliskuuta 2010

2 kommenttia:

pilvikki kirjoitti...

Syreeninoksia?

kata kirjoitti...

Jep Taru, niitä nää on. Laitoin maljakkoon sunnuntaina ja nyt jo vihertää ihanasti!