lauantai 27. maaliskuuta 2010

2 kommenttia:

pilvikki kirjoitti...

Tämä on todennäköisesti aito! Monissa blogeissa on ollut niin aidonnäköisiä muovisia.

Keväistä sunnuntaita!

kata kirjoitti...

Juu Taru, on kyllä aito, mutta kaupasta haettu. Puutarhan helmihyasintit on vielä hankien alla... hetken.