Tämä on todennäköisesti aito! Monissa blogeissa on ollut niin aidonnäköisiä muovisia.Keväistä sunnuntaita!
Juu Taru, on kyllä aito, mutta kaupasta haettu. Puutarhan helmihyasintit on vielä hankien alla... hetken.
Lähetä kommentti
2 kommenttia:
Tämä on todennäköisesti aito! Monissa blogeissa on ollut niin aidonnäköisiä muovisia.
Keväistä sunnuntaita!
Juu Taru, on kyllä aito, mutta kaupasta haettu. Puutarhan helmihyasintit on vielä hankien alla... hetken.
Lähetä kommentti