maanantai 15. maaliskuuta 2010

2 kommenttia:

pilvikki kirjoitti...

Keväisen kauniit värit; kevään vihreää ja kesätaivaan sinistä.
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa!
Ja huimalla vauhdilla kasvavat lehdet.

kata kirjoitti...

Taru, eiks vaan että kevään ensimmäinen vihreä on maailman kaunein väri...ja niin odotettu!