Ai, ai...nyt laitoitkin kuvat! Valkoisia neilikoita syreeninoksien kanssa (pakko hakea oksia myös). Kulunut pöydän pinta...mielellään laskisin itsekin tuollaiselle kahvikupposen.
Ja edellisen postauksen kuvassa lehdessä luki myös Wabi. Sabi Wabi-siinä sitä on jotakin!
Taru, luin kannesta kanteen tuon Wabi sabi-kirjan. Huomasin että olen toteuttanut sen oppeja jo haaliessani kotiini just noita kuluneita pöydänpintoja ja eriparisia kippoja ja kuppeja :)
Violet, yritän kyllä aina olla optimisti, ja aurinkoisina päivinä se on jopa helppoa! Maalaustesi perusteella uskon että sinäkin olet. Eik vaa?
Hei, eksyin blogiisi muistini mukaan ensimmäistä kertaa, upeita kuvia sinulla täällä. Ja tuo keskimmäisen kuvan pöytä (vai tuoliko se on?), ihanan rustiikkisen ja lämpimän näköinen!
Kiitos Anskukka ja Mimmi! Onpa kiva kun kävitte blogissani, ja löysin samalla itse uutta luettavaa ja katseltavaa :) Wabi Sabin lukee nopeasti ja sisäistää sitten hitaasti nautiskellen! Keskimmäisen kuvani sivupöydän virkaa toimittava vanha arkku pääsikin kuvaan just siks...
6 kommenttia:
Ai, ai...nyt laitoitkin kuvat!
Valkoisia neilikoita syreeninoksien kanssa (pakko hakea oksia myös).
Kulunut pöydän pinta...mielellään laskisin itsekin tuollaiselle kahvikupposen.
Ja edellisen postauksen kuvassa lehdessä luki myös Wabi.
Sabi Wabi-siinä sitä on jotakin!
No? Oletko optimisti?
Uskoisin että joo!
Taru, luin kannesta kanteen tuon Wabi sabi-kirjan. Huomasin että olen toteuttanut sen oppeja jo haaliessani kotiini just noita kuluneita pöydänpintoja ja eriparisia kippoja ja kuppeja :)
Violet, yritän kyllä aina olla optimisti, ja aurinkoisina päivinä se on jopa helppoa! Maalaustesi perusteella uskon että sinäkin olet. Eik vaa?
Tuo Wabi kirja on minullakin juuri kirjastosta varauksessa. Tuskin maltan odottaa. :)
Todella kauniita kuvia sinulla!
Hei, eksyin blogiisi muistini mukaan ensimmäistä kertaa, upeita kuvia sinulla täällä. Ja tuo keskimmäisen kuvan pöytä (vai tuoliko se on?), ihanan rustiikkisen ja lämpimän näköinen!
Kiitos Anskukka ja Mimmi! Onpa kiva kun kävitte blogissani, ja löysin samalla itse uutta luettavaa ja katseltavaa :)
Wabi Sabin lukee nopeasti ja sisäistää sitten hitaasti nautiskellen! Keskimmäisen kuvani sivupöydän virkaa toimittava vanha arkku pääsikin kuvaan just siks...
Lähetä kommentti