Lempeän näköinen koira sulla siellä sohvalla makoilee.Ja mattokin ihan sävy sävyyn, rauhoittava vaikutelma.
Voih, tuossa nähdään takuulla suloisia unia. Kesästä ja kärpäsistä, pupunjäljen tuoksuista.♥
Jep, yhdessä me täällä makoillaan ja uneksitaan kesästä...
Lähetä kommentti
3 kommenttia:
Lempeän näköinen koira sulla siellä sohvalla makoilee.
Ja mattokin ihan sävy sävyyn, rauhoittava vaikutelma.
Voih, tuossa nähdään takuulla suloisia unia. Kesästä ja kärpäsistä, pupunjäljen tuoksuista.♥
Jep, yhdessä me täällä makoillaan ja uneksitaan kesästä...
Lähetä kommentti