tiistai 16. maaliskuuta 2010


3 kommenttia:

pilvikki kirjoitti...

Lempeän näköinen koira sulla siellä sohvalla makoilee.
Ja mattokin ihan sävy sävyyn, rauhoittava vaikutelma.

Liekki kirjoitti...

Voih, tuossa nähdään takuulla suloisia unia. Kesästä ja kärpäsistä, pupunjäljen tuoksuista.♥

kata kirjoitti...

Jep, yhdessä me täällä makoillaan ja uneksitaan kesästä...