torstai 11. maaliskuuta 2010

4 kommenttia:

Minna kirjoitti...

Mahtava kuva!

kata kirjoitti...

Kiitos Matilda! Alkaa käydä aiheet vähiin kun olen luvannut etten enää tänä keväänä julkaise kuvia joissa näkyy lumihankia :) ja sisällä keittiö on ainoa paikka johon aamuaurinko paistaa riittävän kirkkaasti...

Anonyymi kirjoitti...

vessassakaan et ole kuvannut vielä yhtään...;-)

kata kirjoitti...

Violet, rakastan haasteita! Saamasi pitää... ongelma on vaan ettei siellä ole ikkunaa. Haavetalossani olisi iso kylpyhuone suurella ikkunalla, mieluiten tietysti merinäköala:)
Sellaisesta olen nähnyt unta.