Kiitos Matilda! Alkaa käydä aiheet vähiin kun olen luvannut etten enää tänä keväänä julkaise kuvia joissa näkyy lumihankia :) ja sisällä keittiö on ainoa paikka johon aamuaurinko paistaa riittävän kirkkaasti...
Violet, rakastan haasteita! Saamasi pitää... ongelma on vaan ettei siellä ole ikkunaa. Haavetalossani olisi iso kylpyhuone suurella ikkunalla, mieluiten tietysti merinäköala:) Sellaisesta olen nähnyt unta.
4 kommenttia:
Mahtava kuva!
Kiitos Matilda! Alkaa käydä aiheet vähiin kun olen luvannut etten enää tänä keväänä julkaise kuvia joissa näkyy lumihankia :) ja sisällä keittiö on ainoa paikka johon aamuaurinko paistaa riittävän kirkkaasti...
vessassakaan et ole kuvannut vielä yhtään...;-)
Violet, rakastan haasteita! Saamasi pitää... ongelma on vaan ettei siellä ole ikkunaa. Haavetalossani olisi iso kylpyhuone suurella ikkunalla, mieluiten tietysti merinäköala:)
Sellaisesta olen nähnyt unta.
Lähetä kommentti