Onpa kauniita lasin heijastuksia.Onko tuo vasempuoloinen Riihimäen tölkki?
Juu Taru, Riihimäen vanha tölkki, harmi vaan että kansi ei ole tallessa, mutta kukkamaljakkona kaunis.
Oi ihana kuva! Rauha!
Kiitos Satu! Aamun aikaista rauhaa...mutta kyllä nuo vaasit jo odottavat oksia ja kukkia ja väriä ja elämää (ja vihreitä valoja:)
Lennähdin tänne Taru-siskon blogista. Kannatti piipahtaa, sulla keväisen valoisa ja rauhallinen tunnelma täällä ^^.
Tuuluska, kiva kun piipahdit!
Kauniit laatat! Meillä on noita neliskanttisena saunan pesuhuoneessa, mutta tuollaisen mallisia en ole nähnytkään. Pidän niiden elävyydestä, vaikka ovatkin "vain" valkoisia. Kaunis kuva kokonaisuudessaankin.
Anskukka, laatat on 50-luvulta, tykkään myös niistä ihan mahdottomasti. Peilaavat kauniisti valoa viistoine reunoineen.
Lähetä kommentti
8 kommenttia:
Onpa kauniita lasin heijastuksia.
Onko tuo vasempuoloinen Riihimäen tölkki?
Juu Taru, Riihimäen vanha tölkki, harmi vaan että kansi ei ole tallessa, mutta kukkamaljakkona kaunis.
Oi ihana kuva! Rauha!
Kiitos Satu! Aamun aikaista rauhaa...mutta kyllä nuo vaasit jo odottavat oksia ja kukkia ja väriä ja elämää (ja vihreitä valoja:)
Lennähdin tänne Taru-siskon blogista. Kannatti piipahtaa, sulla keväisen valoisa ja rauhallinen tunnelma täällä ^^.
Tuuluska, kiva kun piipahdit!
Kauniit laatat! Meillä on noita neliskanttisena saunan pesuhuoneessa, mutta tuollaisen mallisia en ole nähnytkään. Pidän niiden elävyydestä, vaikka ovatkin "vain" valkoisia. Kaunis kuva kokonaisuudessaankin.
Anskukka, laatat on 50-luvulta, tykkään myös niistä ihan mahdottomasti. Peilaavat kauniisti valoa viistoine reunoineen.
Lähetä kommentti