tiistai 23. maaliskuuta 2010

8 kommenttia:

pilvikki kirjoitti...

Onpa kauniita lasin heijastuksia.
Onko tuo vasempuoloinen Riihimäen tölkki?

kata kirjoitti...

Juu Taru, Riihimäen vanha tölkki, harmi vaan että kansi ei ole tallessa, mutta kukkamaljakkona kaunis.

Satu kirjoitti...

Oi ihana kuva! Rauha!

kata kirjoitti...

Kiitos Satu! Aamun aikaista rauhaa...mutta kyllä nuo vaasit jo odottavat oksia ja kukkia ja väriä ja elämää (ja vihreitä valoja:)

Tuula kirjoitti...

Lennähdin tänne Taru-siskon blogista. Kannatti piipahtaa, sulla keväisen valoisa ja rauhallinen tunnelma täällä ^^.

kata kirjoitti...

Tuuluska, kiva kun piipahdit!

Liekki kirjoitti...

Kauniit laatat! Meillä on noita neliskanttisena saunan pesuhuoneessa, mutta tuollaisen mallisia en ole nähnytkään. Pidän niiden elävyydestä, vaikka ovatkin "vain" valkoisia. Kaunis kuva kokonaisuudessaankin.

kata kirjoitti...

Anskukka, laatat on 50-luvulta, tykkään myös niistä ihan mahdottomasti. Peilaavat kauniisti valoa viistoine reunoineen.