sunnuntai 25. huhtikuuta 2010

Ekat

4 kommenttia:

Liekki kirjoitti...

Lumikelloja suunnittelen joka kevät ostavani. Ja joka syksy unohdan, kuinka paljon niitä keväällä kaipasinkaan. Kummallista. ;)

Mutta onneksi täällä niitä saa edes kauniissa kuvissa ihastella!

kata kirjoitti...

Keväällä minäkin aina suunnittelen laittavani niitä lisää, mutta syksyllä se jää... Mutta tämä yksi jaksaa kukkia vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen :)

Satu kirjoitti...

Iiik ihania!

Luulin kommentoineeni edelliseen, mutten sittenkään näköjään...ilmeisesti jäi vain ajatustasolle! :) Elikkäs hirmu ihana kuvasarja, erityisesti ylimmäinen on lumoava!

Onnellista viikkoa Kata!

kata kirjoitti...

Satu, kiitos! Siitä just tietää että kesä on alkamassa että koneen vieressä malttaa käydä välillä selaamassa uusimmat, mutta ei aina riitä kommentoimiseen, ihan sama täällä! Ja niin se pitääkin mennä!