Nyt saa nauttia kevään työstä. Iltapäivisin saa ihmetellä mitä aurinko on päivän mittaa saanut aikaiseksi. Tänään näimme jäälauttojen sulavan. Ritisivät kivasti aaltojen heilutellessa niitä :)Aurinkoista viikkoa sinulle :)
Ihanuutta tämä pienten vihreitten kurkistelu :)Onnellista lämpöä kevääseesi!
Lähetä kommentti
2 kommenttia:
Nyt saa nauttia kevään työstä. Iltapäivisin saa ihmetellä mitä aurinko on päivän mittaa saanut aikaiseksi. Tänään näimme jäälauttojen sulavan. Ritisivät kivasti aaltojen heilutellessa niitä :)
Aurinkoista viikkoa sinulle :)
Ihanuutta tämä pienten vihreitten kurkistelu :)
Onnellista lämpöä kevääseesi!
Lähetä kommentti