tiistai 12. huhtikuuta 2011



2 kommenttia:

Marie Elisabeth kirjoitti...

Nyt saa nauttia kevään työstä. Iltapäivisin saa ihmetellä mitä aurinko on päivän mittaa saanut aikaiseksi. Tänään näimme jäälauttojen sulavan. Ritisivät kivasti aaltojen heilutellessa niitä :)
Aurinkoista viikkoa sinulle :)

Satu kirjoitti...

Ihanuutta tämä pienten vihreitten kurkistelu :)

Onnellista lämpöä kevääseesi!