perjantai 27. toukokuuta 2011




3 kommenttia:

Satu kirjoitti...

Voisin käpertyä nukkumaan heidän kanssaan, suloiset.

kata kirjoitti...

:) hyvin tuohon soffalle vielä sopisi. Keittäisin teetäkin...

Mirja kirjoitti...

Suloiset koirat teillä ja suloisesti nukkuvat :)