sunnuntai 10. tammikuuta 2010

Lähdetääs ulos!

2 kommenttia:

pilvikki kirjoitti...

Komea profiili ja katse juuri sellainen, että tuonne nyt kyllä juuri menisin. Mukavan simppeli kuva ja tehokas!

kata kirjoitti...

Kiitos Taru, tuolle katseelle on tosiaan vaikea sanoa ei !