Kertakaikkiaan ihana otos! Mustavalko tuo hienon fiiliksen!
Kiitos Taru. Tulimme juuri aamulenkiltä, ja näin pilvisenä päivänä luonto on todella mustavalkoinen tähän aikaan aamusta.
Lähetä kommentti
2 kommenttia:
Kertakaikkiaan ihana otos! Mustavalko tuo hienon fiiliksen!
Kiitos Taru. Tulimme juuri aamulenkiltä, ja näin pilvisenä päivänä luonto on todella mustavalkoinen tähän aikaan aamusta.
Lähetä kommentti