lauantai 2. tammikuuta 2010

Pakkasaamu

2 kommenttia:

pilvikki kirjoitti...

Kertakaikkiaan ihana otos! Mustavalko tuo hienon fiiliksen!

kata kirjoitti...

Kiitos Taru. Tulimme juuri aamulenkiltä, ja näin pilvisenä päivänä luonto on todella mustavalkoinen tähän aikaan aamusta.