sunnuntai 12. heinäkuuta 2009

Mökkielämää







7 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Voihan vitsi!1 Ja hyvä Kata!!! Ekaa kertaa nyt vasta avasin blogisi sivut ja olen ihan otettu noista sun kuvakulmistasi. Näitä onkin ihana selailla aamuteen kanssa. Taitaakin tulla vakiokäytäntö tästä...
Onnea, nämä kuvat todella toimivat!

Lankastia kirjoitti...

Tunnelmallisia kuvia!

kata kirjoitti...

Maire ja Lankastia, olen ihan otettu kommenteistanne... kesällä on helppo löytää kuvakulmia.

Satu kirjoitti...

Ihanan rauhallinen kuvasarja, tuossa toisessa jotain kiehtovaa!

kata kirjoitti...

Satunkaa, meillä on kotonakin liesi ikkunan edessä, mutta tunnelma ei ole sama. Kotona kiire, mökillä rauha...

Anonyymi kirjoitti...

Moi Kata!
Vihdoin muistin tsekata sun blogin.
Todella ihania kuvia ihan jokaikinen.
voi vitsi!
keep on the good work!
Tuula

kata kirjoitti...

Tuula, kiva kun kävit täällä ja kiitos!
Odottelen teidän blogia, sitä ei kannata lykätä kun Elsa ja Phoebe ovat pieniä vain kerran... eiks vaan!!