keskiviikko 8. heinäkuuta 2009

Värikästä


4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Pidän itsekin Viirun ja Pesosen kuvamaailmasta...ihanan täyttä ja elävää...

kata kirjoitti...

Aurinkojakuu, sinä sen sanoit, just täyttä ja elävää on kuvitus noissa kirjoissa. Kuvan Viiru ja Pesonen koristavat reseptikansioni kantta.Leivoin tänään vadelmapiirakkaa, jonka kiikutin sitten mökille, kun ei luvattua sadetta tullutkaan :)

Satu kirjoitti...

Puuvärit on mun lemppareita. Tykkään kyllä Viirusta ja Pesosestakin. Niin, ja vadelmapiirakasta.

kata kirjoitti...

Satunkaa, mulla puuvärit on käytössä yhdessä vesivärien kanssa. Tällä hetkellä on vaan vähän hakusessa tuo homma... mutta mielessä on!
Vadelmapiirakka on helpompi toteuttaa...