torstai 9. heinäkuuta 2009

Sateen sävyjä


3 kommenttia:

Eija kirjoitti...

Just tuollaista täälläkin päin. Kaunis kuva.

Satu kirjoitti...

Kaunis utu-tunnelma.

kata kirjoitti...

Eija ja Satunkaa, kiitos. Nyt on utuisuus ja sateisuus jo vaihtunutkin aurinkoon!