Just tuollaista täälläkin päin. Kaunis kuva.
Kaunis utu-tunnelma.
Eija ja Satunkaa, kiitos. Nyt on utuisuus ja sateisuus jo vaihtunutkin aurinkoon!
Lähetä kommentti
3 kommenttia:
Just tuollaista täälläkin päin. Kaunis kuva.
Kaunis utu-tunnelma.
Eija ja Satunkaa, kiitos. Nyt on utuisuus ja sateisuus jo vaihtunutkin aurinkoon!
Lähetä kommentti