maanantai 3. elokuuta 2009

Elokuun aamu




5 kommenttia:

Satu kirjoitti...

Oih mahtava tuo ylempi! Suloiset sävyt, niin elokuu!

Unknown kirjoitti...

Onnea Kata, olet jälleen onnistunut todella hyvin - ihania!!

kata kirjoitti...

Satu ja Maire, tähän aikaan vuodesta ei oikein tiedä mihin päin kamerallaan katsoisi, kun niitä sävyjä on maailma täynnä... vuoden kaunein aika on alkamassa!

himalainen kirjoitti...

Aivan ihana tuo yläkuva, tunnen kirpeyden.

kata kirjoitti...

Kiitos himalainen, kirpeys tuntuu aamulta suloisemmalta, eikö vaan?