Oih mahtava tuo ylempi! Suloiset sävyt, niin elokuu!
Onnea Kata, olet jälleen onnistunut todella hyvin - ihania!!
Satu ja Maire, tähän aikaan vuodesta ei oikein tiedä mihin päin kamerallaan katsoisi, kun niitä sävyjä on maailma täynnä... vuoden kaunein aika on alkamassa!
Aivan ihana tuo yläkuva, tunnen kirpeyden.
Kiitos himalainen, kirpeys tuntuu aamulta suloisemmalta, eikö vaan?
Lähetä kommentti
5 kommenttia:
Oih mahtava tuo ylempi! Suloiset sävyt, niin elokuu!
Onnea Kata, olet jälleen onnistunut todella hyvin - ihania!!
Satu ja Maire, tähän aikaan vuodesta ei oikein tiedä mihin päin kamerallaan katsoisi, kun niitä sävyjä on maailma täynnä... vuoden kaunein aika on alkamassa!
Aivan ihana tuo yläkuva, tunnen kirpeyden.
Kiitos himalainen, kirpeys tuntuu aamulta suloisemmalta, eikö vaan?
Lähetä kommentti