perjantai 28. elokuuta 2009

Valoisa aamu


2 kommenttia:

Satu kirjoitti...

Ooh! Ihana! Mikä rauha!

kata kirjoitti...

Satu, tosiassa vähemmän rauhallinen osuus eli 2 koiraa rajattiin kuvasta pois kun niillä oli niin hassut ilmeet...