Kiitos Kata aamun pelastuksesta!!Tässä setissä mun lemppareita :)
Naire, niin se vaan otsikko oli enteilevä: eilen kesä, tänään jo syksy?!
Kiittää Katinkainen taas ihanasta kuvapläjäyksestä!!!<3<3<3Ja noita omppuja voisin jo nakertaa!!!Valkeakuulaitako ovat!?Hauska tuo tassukuva!!!=O)
Katinkainen, älä ihan vielä nakertele :)merkki on Sariola, ja ovat vielä ihan raakileita !Seuraan tilannetta keittiömme ikkunasta...
Kyllä ehtii! Kaunis kuvasarja, sinä se osaat!
Kiitos Satu, niin sitä tosiaan pitäisi ehtiä!Mutta tänäänkin käväisimme mökillä vain tyhjentämässä jääkaapin, kun emme sinne tällä viikolla ole ehtineet...Kamerakin jäi kotiin.Seuraavaksi siis tiedossa syksyisiä kotikuvia...uskoisin.
Lähetä kommentti
6 kommenttia:
Kiitos Kata aamun pelastuksesta!!Tässä setissä mun lemppareita :)
Naire, niin se vaan otsikko oli enteilevä: eilen kesä, tänään jo syksy?!
Kiittää Katinkainen taas ihanasta kuvapläjäyksestä!!!<3<3<3
Ja noita omppuja voisin jo nakertaa!!!
Valkeakuulaitako ovat!?
Hauska tuo tassukuva!!!=O)
Katinkainen, älä ihan vielä nakertele :)
merkki on Sariola, ja ovat vielä ihan raakileita !Seuraan tilannetta keittiömme ikkunasta...
Kyllä ehtii! Kaunis kuvasarja, sinä se osaat!
Kiitos Satu, niin sitä tosiaan pitäisi ehtiä!
Mutta tänäänkin käväisimme mökillä vain tyhjentämässä jääkaapin, kun emme sinne tällä viikolla ole ehtineet...Kamerakin jäi kotiin.
Seuraavaksi siis tiedossa syksyisiä kotikuvia...uskoisin.
Lähetä kommentti