tiistai 11. elokuuta 2009

Vielä ehtii











6 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Kiitos Kata aamun pelastuksesta!!Tässä setissä mun lemppareita :)

kata kirjoitti...

Naire, niin se vaan otsikko oli enteilevä: eilen kesä, tänään jo syksy?!

*Katinkainen* kirjoitti...

Kiittää Katinkainen taas ihanasta kuvapläjäyksestä!!!<3<3<3
Ja noita omppuja voisin jo nakertaa!!!
Valkeakuulaitako ovat!?
Hauska tuo tassukuva!!!=O)

kata kirjoitti...

Katinkainen, älä ihan vielä nakertele :)
merkki on Sariola, ja ovat vielä ihan raakileita !Seuraan tilannetta keittiömme ikkunasta...

Satu kirjoitti...

Kyllä ehtii! Kaunis kuvasarja, sinä se osaat!

kata kirjoitti...

Kiitos Satu, niin sitä tosiaan pitäisi ehtiä!
Mutta tänäänkin käväisimme mökillä vain tyhjentämässä jääkaapin, kun emme sinne tällä viikolla ole ehtineet...Kamerakin jäi kotiin.
Seuraavaksi siis tiedossa syksyisiä kotikuvia...uskoisin.