Punaista pläjäystäsi ihastelin ja toivon saavani syksyksi uuden ja piristävän rahapussukan!!!=O) Nykyinenkin on punainen, mutta tuollainen klipsimalli olisi kiva!!!<3
Punaisesta minulle tulee vääjäämättä mieleen joulu!!!<3<3<3 Se on ainokainen asia, jonka voimalla jaksan talven, tuon pitkän ja junnaavan talven sinnitellä. Minäkin olin penskana syksyihminen, värien tähden,mutta nyt vanhana,minusta on tullut kesäihminen,kevätihmisellä maustettuna. Tänä kesänä en ole ollut häiritty edes kuumuuden tähden,niin kesä on ollut TODELLA ihana asia!!! Sen tähden en siitä malttaisi luopua. Ja olen täysin riippuvainen auringosta,valosta,jonka voimalla viiletän hihkuen... Pelkään menettäväni hämäryyden myötä hihkuntani... Rakastan niin innokasta viiletystä hihkunnan kera!!!;o)
Kuules nyt *Katinkainen* niin kauan kun edes ajattelemme viiletystä hihkunnan kera, niin vanhoja emme ole !! punaisessa on tosiaan voimaa, ja joulua, ja elokuussa voi jo aloittaa punaisten kynttilöiden polttamisen... haaveillen rapujuhlista. Tai toteuttaen!
2 kommenttia:
Punaista pläjäystäsi ihastelin
ja toivon saavani syksyksi
uuden ja piristävän rahapussukan!!!=O)
Nykyinenkin on punainen,
mutta tuollainen klipsimalli olisi kiva!!!<3
Punaisesta minulle tulee vääjäämättä
mieleen joulu!!!<3<3<3
Se on ainokainen asia,
jonka voimalla jaksan talven,
tuon pitkän ja junnaavan talven sinnitellä.
Minäkin olin penskana syksyihminen,
värien tähden,mutta nyt vanhana,minusta on tullut kesäihminen,kevätihmisellä maustettuna.
Tänä kesänä en ole ollut häiritty edes kuumuuden tähden,niin kesä on ollut TODELLA ihana asia!!!
Sen tähden en siitä malttaisi luopua.
Ja olen täysin riippuvainen auringosta,valosta,jonka voimalla viiletän hihkuen...
Pelkään menettäväni hämäryyden myötä hihkuntani...
Rakastan niin innokasta viiletystä
hihkunnan kera!!!;o)
Kuules nyt *Katinkainen* niin kauan kun edes ajattelemme viiletystä hihkunnan kera, niin vanhoja emme ole !! punaisessa on tosiaan voimaa, ja joulua, ja elokuussa voi jo aloittaa punaisten kynttilöiden polttamisen... haaveillen rapujuhlista. Tai toteuttaen!
Lähetä kommentti