maanantai 22. helmikuuta 2010

Aikaisin aamulla


2 kommenttia:

Annika kirjoitti...

Kauniita lankoja, ihanat sävyt!

kata kirjoitti...

Annika, näistä tulee jotain kesäistä :) silmukka silmukalta lähempänä ovat kesäpäivät järven rannalla!