No nämä ovat juuri niitä! Nam! Yksi ilta söin neljä peräkanaa...
Taru, näitä pitääkin nyt oikein ahmia ja eilen tuntui että oikeakin aurinko jo lämmittää poskia :)
NAMNAM! Energiaa! Väriä!
Jep Satu, helmikuun valkoisuus vaatii vahvasti värienergiaa!
Lähetä kommentti
4 kommenttia:
No nämä ovat juuri niitä! Nam! Yksi ilta söin neljä peräkanaa...
Taru, näitä pitääkin nyt oikein ahmia ja eilen tuntui että oikeakin aurinko jo lämmittää poskia :)
NAMNAM! Energiaa! Väriä!
Jep Satu, helmikuun valkoisuus vaatii vahvasti värienergiaa!
Lähetä kommentti