keskiviikko 3. helmikuuta 2010

Aurinkoja

4 kommenttia:

pilvikki kirjoitti...

No nämä ovat juuri niitä! Nam! Yksi ilta söin neljä peräkanaa...

kata kirjoitti...

Taru, näitä pitääkin nyt oikein ahmia ja eilen tuntui että oikeakin aurinko jo lämmittää poskia :)

Satu kirjoitti...

NAMNAM! Energiaa! Väriä!

kata kirjoitti...

Jep Satu, helmikuun valkoisuus vaatii vahvasti värienergiaa!