Satu, kiitos! Saas nähdä koska saan tänne seuraavat kuvat kun päätin että lumikuvia en enää tänä talvena laita... tulee siis vain sisäkuvia ennenkuin ulkona vihertää:)
Piilomajan Violet, ymmärrän että siellä keväisenä päivänä kelpaiskin ;) mutta kyllä täällä pohjoisempana ollaan jo saatu huurteesta, lumesta ja pakkasesta ihan tarpeeksemme... ja koska nämä oli viimeiset kuvani tältä talvelta joissa näkyy lunta, niin saattaa olla että tätä blogia päivitellään harvakseltaan tässä kuussa... sisällä kun ei tahdo valo vielä riittää! Terveisiä sinne!
6 kommenttia:
Salaperäinen ja raikas...
Onnellista viikonvaihdetta Kata!
Mukavan erilaisia kuvia näpsit : )
Satu, kiitos! Saas nähdä koska saan tänne seuraavat kuvat kun päätin että lumikuvia en enää tänä talvena laita... tulee siis vain sisäkuvia ennenkuin ulkona vihertää:)
Taru, kiitos kaunis!
Hih! :) Mulla kans lumi pursuaa jo korvista, ulkona ei huvita kuvata yhtään. Linnunlaulua voisi nauhoittaa ja kuunnella tauotta! :)
Tuommoiset parit huurteiset kelpaa mulle kyllä.
Piilomajan Violet, ymmärrän että siellä keväisenä päivänä kelpaiskin ;) mutta kyllä täällä pohjoisempana ollaan jo saatu huurteesta, lumesta ja pakkasesta ihan tarpeeksemme... ja koska nämä oli viimeiset kuvani tältä talvelta joissa näkyy lunta, niin saattaa olla että tätä blogia päivitellään harvakseltaan tässä kuussa... sisällä kun ei tahdo valo vielä riittää! Terveisiä sinne!
Lähetä kommentti