perjantai 26. helmikuuta 2010

Huurteiset


6 kommenttia:

Satu kirjoitti...

Salaperäinen ja raikas...

Onnellista viikonvaihdetta Kata!

pilvikki kirjoitti...

Mukavan erilaisia kuvia näpsit : )

kata kirjoitti...

Satu, kiitos! Saas nähdä koska saan tänne seuraavat kuvat kun päätin että lumikuvia en enää tänä talvena laita... tulee siis vain sisäkuvia ennenkuin ulkona vihertää:)

Taru, kiitos kaunis!

Satu kirjoitti...

Hih! :) Mulla kans lumi pursuaa jo korvista, ulkona ei huvita kuvata yhtään. Linnunlaulua voisi nauhoittaa ja kuunnella tauotta! :)

Anonyymi kirjoitti...

Tuommoiset parit huurteiset kelpaa mulle kyllä.

kata kirjoitti...

Piilomajan Violet, ymmärrän että siellä keväisenä päivänä kelpaiskin ;) mutta kyllä täällä pohjoisempana ollaan jo saatu huurteesta, lumesta ja pakkasesta ihan tarpeeksemme... ja koska nämä oli viimeiset kuvani tältä talvelta joissa näkyy lunta, niin saattaa olla että tätä blogia päivitellään harvakseltaan tässä kuussa... sisällä kun ei tahdo valo vielä riittää! Terveisiä sinne!