Hidas aamu on niin parasta! Ja hiljainen aamu, tällä viikolla olen saanut nauttia niistä, vaikka töihin olenkin kipittänyt. Tuossa ylimmässä kuvassa on jotain suloista rauhaa!
Kiitos Satu ! Aamut yleensäkin on parasta aikaa, ainakin mulle. Ja nyt kun ne on jo valoisia niin aina paranee! Kivaa viikonloppua!
Paras aamu on hidas aamu!!!
Lähetä kommentti
3 kommenttia:
Hidas aamu on niin parasta! Ja hiljainen aamu, tällä viikolla olen saanut nauttia niistä, vaikka töihin olenkin kipittänyt. Tuossa ylimmässä kuvassa on jotain suloista rauhaa!
Kiitos Satu ! Aamut yleensäkin on parasta aikaa, ainakin mulle. Ja nyt kun ne on jo valoisia niin aina paranee! Kivaa viikonloppua!
Paras aamu on hidas aamu!!!
Lähetä kommentti