torstai 25. helmikuuta 2010

Hidas aamu



3 kommenttia:

Satu kirjoitti...

Hidas aamu on niin parasta! Ja hiljainen aamu, tällä viikolla olen saanut nauttia niistä, vaikka töihin olenkin kipittänyt. Tuossa ylimmässä kuvassa on jotain suloista rauhaa!

kata kirjoitti...

Kiitos Satu ! Aamut yleensäkin on parasta aikaa, ainakin mulle. Ja nyt kun ne on jo valoisia niin aina paranee! Kivaa viikonloppua!

pilvikki kirjoitti...

Paras aamu on hidas aamu!!!