lauantai 20. helmikuuta 2010

Suunnitelma

3 kommenttia:

pilvikki kirjoitti...

Pehmeitä pastellinsävyjä, mitähän mahtaa olla suunnitelmissa?

Satu kirjoitti...

Oioi miten houkutteleva kasa! Olen samoja hipeltänyt kaupassa...Huiviksi?

kata kirjoitti...

Taru ja Satu, suunnitelmissa on tyyny, jollaisen löysin täältä:

http://www.villaharmonie.fi/

saas nähdä tuleeko valmista, vasta on yksi mummonruutu valmiina...