Pehmeitä pastellinsävyjä, mitähän mahtaa olla suunnitelmissa?
Oioi miten houkutteleva kasa! Olen samoja hipeltänyt kaupassa...Huiviksi?
Taru ja Satu, suunnitelmissa on tyyny, jollaisen löysin täältä:http://www.villaharmonie.fi/saas nähdä tuleeko valmista, vasta on yksi mummonruutu valmiina...
Lähetä kommentti
3 kommenttia:
Pehmeitä pastellinsävyjä, mitähän mahtaa olla suunnitelmissa?
Oioi miten houkutteleva kasa! Olen samoja hipeltänyt kaupassa...Huiviksi?
Taru ja Satu, suunnitelmissa on tyyny, jollaisen löysin täältä:
http://www.villaharmonie.fi/
saas nähdä tuleeko valmista, vasta on yksi mummonruutu valmiina...
Lähetä kommentti