torstai 18. helmikuuta 2010

Valoa


2 kommenttia:

Marja kirjoitti...

Mmm, ihana valo.

Tykkään myös vetimistä. Klassisen tyylikkäät.


(En muista seurasitko Ilonan kotia, mutta olen palannut Bloggeriin uudella blogilla, jos haluat seurailla.)

kata kirjoitti...

Ilona, kiitos ! Tulen ilomielin piipahtamaan blogissasi!

Keittiönkaapit ovat vanhat, sen sijaan vetimet on uudet. Löysin ne rautakaupan hyllystä. Numerolaatat peittävät vanhojen muovisten vetimien aukot (pilasin ne astianpesukoneessa kun en muuten saanut puhtaaksi...nyyh. Ne oli sellaset hauskat)