Ilona, kiitos ! Tulen ilomielin piipahtamaan blogissasi!
Keittiönkaapit ovat vanhat, sen sijaan vetimet on uudet. Löysin ne rautakaupan hyllystä. Numerolaatat peittävät vanhojen muovisten vetimien aukot (pilasin ne astianpesukoneessa kun en muuten saanut puhtaaksi...nyyh. Ne oli sellaset hauskat)
2 kommenttia:
Mmm, ihana valo.
Tykkään myös vetimistä. Klassisen tyylikkäät.
(En muista seurasitko Ilonan kotia, mutta olen palannut Bloggeriin uudella blogilla, jos haluat seurailla.)
Ilona, kiitos ! Tulen ilomielin piipahtamaan blogissasi!
Keittiönkaapit ovat vanhat, sen sijaan vetimet on uudet. Löysin ne rautakaupan hyllystä. Numerolaatat peittävät vanhojen muovisten vetimien aukot (pilasin ne astianpesukoneessa kun en muuten saanut puhtaaksi...nyyh. Ne oli sellaset hauskat)
Lähetä kommentti